Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 13 januari 2011

Bilder från dagen

Åh dagen har varit så stressig och lång men nu äntligen kan man ta det lite lungt och varva ner. 
Barnen har varit i skolan och på dagis förutom Nathalie som var lite väl snorig och kändes varm i morse så hon åkte till mormor.  jag hade möte och samtal så jag och Vincent drog in till The city en sväng.
Efter mitt möte så lunchade jag och baby.
Fick en present oxå.  En ny guldring med tre hjärtan på för några tusen.  Ringen var så fin och jag längtar tills jag får ha den på mitt finger.  Tyvärr så måste ju jag skicka iväg mina ringar då storleken måste specialgöras. Finns bara ner till 15½ i butikerna men jag har mindre än det.  Usch får vänta nästan en månad på ringen.
Tack min darling.  Du är helt enkelt den bästaste mannen i världen.  Tack för att du finns för mig.
Fick även med mig blommor och krukor för sjuhundra kronor. Jonas höll på dö men va fan dom är ju fina.
Även att svärmor var till S.hamn i dag och hämtade bordet och stolarna jag köpt.  Fint blev det.
Nu ikväll så var jag iväg och handlade lite på Maxi.  Nice nice.

Imorgon blir det en repa in till stan igen då J skickade mig på bolaget.
Men nu kommer lite bilder



Nya bordet och stolarna

Nya Blommor.



Ny krona som jag satte ett ljus i och band ett band med hjärtan på,



Blå pärl hyacinter. fin fint när dom kommer upp....

Hade ingenstans att göra av den här amaryllisen så den får stå i sovrummet så länge.




Mera blå pärl hyacinter


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar