Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 24 januari 2011

Gravid igen- NOT

Gokväll gott folk.

Idag är det måndag igen och det är en ny vecka med nya äventyr.
Dagen udag har mest bestått av det gamla vanliga.  Först hade jag ett möte (den här gången med föörsäkringskassan),  Sen en tur med Jonas på stan och in på hälsocentralen för att pressa på om kompliteringar som ska in igen.  Jonas drog igen,  Mötte upp Bästaste Madde för en lite fika/lunch.  Blev naturligtvis en toast inne på fyren.  Nästa gång får vi fan ta nåt annat ställe för nu börjar jag ledsna lite.
Sen mötte up min kära mor som hade hämtat nathalie i skolan och skjutsat in henne till stan.  Vi gick och kikae på vinterskor till henne men utan att hitta några.  Kvart över två var vi redo hos tandläkaren.  Min stora tjeje borrade och lagade och var så duktig.  Ingen bedövning den här gången heller.   Synd bara att hennes mormor aldrig lär sig att godis äter man på lördagar och inget annat.  Belönningen för hennes uthållighet hos tandis blev slutligen ett par nya skor.   Det var så himla utplockat så det fanns inte så många att välja på eller rättare sagt så fanns det bara dom skorna i hennes storlek.   Hon gillade dom så dom blev det!!!!
Hemköp och sen hem igen.  Insåg igår att det var slut på massa saker som aldrig brukar vara slut.  såsom välling, blöjor m.m.  Så vi såg ut som packåsnor på vägen hem men men det gick.

Ja det var typ vad som hänt idag.  
Att jag egentligen ska vara fastande idag hade jag helt glömt bort och när jag kom på det var det redan för sent.   Aja får väl bannor i morgon men va gör man inte. Äta bör man..............
Har kollat på Fam.  Annorlunda.  Åh vad jag beundrar deras tålamod.  Jag skulle lätt vilja ha hur många barns som helst men nu är läget som det är och just nu tänker jag inte skaffa fler barn.  Näe vi väntar med det ett tag vi......................typ sisådär en tio elva år.  Å då om tio elva år så kommer jag inte vilja börja om med blöjor å allt så kort sagt så vart det bara fyra barn för oss.

Att jag sen ser gravid ut är en annan sak. Ni behöver inte börja spekulera eller sncka för jag är inte gravid och har inga planer på att bli det heller.  Magkatarren/magsåret gör så magen sväller upp som bara den och dessutom gör jävligt ont men som sagt jag  är INTE GRAVID!!!!
Svullnaden lägger sig om ett tag sägs det så tills dess får jag väl se gravid ut.  Trivs ju som gravid men inte när man inte har befog för att se ut så. 

Imorgon är det en massa möten oxå. 
Ska in till läkaren först för att kolla tarmarna, sen får vi se vad och om dom upptäcker nåt fel.  Kanske får svälja slang jävlen till slut ändå fast jag bävar för att göra det. 
Efter lunch är det dags för möte igen.  Sen hem hoppas jag och ta det lungt.  Idag var jag helt slut när jag kom hem.  Sju svåra år mötte jag i spegeln. 
Nathalie, cerine och även vincent börjar bli förkylda igen.  Usch,  stackars mina älskade änglar.  

Bad mormor hämta dom imorgon om det skulle vara så att dom ringer från skolan och inte orkar vara kvar. 

Näe nu är det duschen som gäller för oss å sen sängen. 




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar