Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 12 januari 2011

Mitt i natta snart.
Har inte varit så aktiv med uppdateringen varken idag eller igår.  Igår låg jag typ halva dagen och bara sov.  Klarade inte att hålla mig vaken. Även att huvevärken fanns där liksom värken i naken.  Idag la jag Vincent för att sova middag efter vi lämnat filippa sent på dagis. Kom hem och slängde igång en film men klarade inte mer än fem minuter typ.  Låg deckad tills Vincent vaknade och som tur var så kom darlingen hem strax efter och tog över.  Har inte sovit nå mer efter det men har vilat lite i allafall.
Usch jag är fett less på det här ibland.  Vill göra så himla mkt men har inte energi till nåt. 
Idag var första dagen för Nathalie och Cerine på fritids igen (dom gick på fritids för ca 1½ år sedan då jag jobbade).  Dom började klockan halv sju och var kvar till halv fem.  Nathalie och Cerine vill själva gå på fritids och eftersom jag verkligen behöver all vila jag kan få så får det vara så en stund framöver tills jag mår bättre.
Båda två var rätt trötta idag iallafall. Framför allt Nathalie som hade fotbolls träning efter midda´n.  Midda´n idag bestod av Pizza/ tacotallrik till barnens jubel.

Imorgon ska jag in till stan på ett möte tydligen som jag helt hade glömt bort...........om jag ens har vetat om det. Fick iallafall ett mess där det stod en påminnelse om mötet. 
Först lämna Fillan på dagis och skicka iväg stor tjejerna på skolan.
Lunch med baby imorgon.  Sen hade jag velat få in en fika med Linda oxå men jag vet inte om tiden och orken räcker så långt men vi får se.
Min svärmor ska till S-hamn imorgon och hämta ett bord med stolar som jag ska köpa.
Typiskt min smak så vi får se vad ni tycker imorgon då det kommer bilder.




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar