Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 2 januari 2011

Delicard

Sitter och funderar lite.  Dagen har mestadels tillbringats inne.  Var ut en sväng på affären men sen hem igen för att göra färdigt städningen.  Nu äre fint och rent här i huset. Segt i början som alltid men när man väl kommer igång så går det bra.

Appropå takskottingen så har bästa Håkan beställt en grej som Jonas ska ha så det går lite lättare för han när han ska skotta.  En snöräv.  Kommer i mitten av Januari.  Nice!!!!
Även jag och Jonas fick julklappar även detta år.   Vi fick bla. En blender,  pengar, choklad som varje år,  Parfymer, duschprylar, Strumpor men även ett Delicard.  
Delicard är lite roligt att få då det är ngt man inte unnar sig annars.   Gå in och kika  HÄÄÄÄRRRR.

Imorgon är det måndag igen och min unerbara ska iväg på jobbet i vanlig ordning.  Usch å fy.  Men tack för att det är en röddag mitt i veckan så man får ha han hemma en dag extra.
Själv så har jag inga speciella planer för veckan.  Funderar på om kanske jag ska masa mig iväg å se Änglagård på bio men vi får se om Darling vill vara hemma med kidsen eller om han vill med för isåfall så krävs lite mer planering med barnvakter m.m.

Nu börjar 2011 för mig och årets nyårslöften måste börjas följas upp.  Kul och jobbigt på samma gång.
Näe nu ska jag kika vidare på födelse presenter till Nathalie, Filippa och lilleman.



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar