Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 6 januari 2011

Torsdag

Sov som en stock i morse så jag sov över kraftigt, hade sagt till barnen att jag skulle väcka dom vid åtta.  Dom har vänt på dygnet så otroligt mkt så vi vill att dom ska försöka få ordning på det innan skolan börjar.

Vaknade vid tio. Då hade darlling varit borta typ sen sex.  Nu har han dock kommit hem och står och gör Langos till sin älskade fru och sina barn.  Fy vad bortskämd jag är.   Lyckans mig!!!

Igår var vi hemma hela dagen.  Sov över även då, märks att man är lite utbränd då man inte vaknat av 40 missade samtal från älsklingen.
Nathalie och Cerine knatade iväg och käkade pizza helt själva på pizzerian för första gången.  Dom tyckte nog att dom var stora då för innan dom klädde sig och gick så var det Make- up time för dom båda.  Huvvaligen va stor dom börjar bli.  Det säger väl bara pang så är dom tonåringar.

Filippas mun som hon gjorde illa på dagis var inte lika farligt som jag trodde det skulle vara.  Utanpå så hade hon en liten rispa men inne i munnen så var det ett rätt stort jack, såg lite ut som om hon hade bitit bort en bit av köttet.  Inget läkarna kan göra när det är i munnen så det är bara att vänta på att det läker.
Hon är så duktig min skatt för hon klagar inte och har inte gjort det en endaste gång utan hon biter ihop.  Duktiga Fillan.  Min skatt!!!!

Idag är det bara mys för våran del.  Väderet ute är inte så trevligt.  Det snöar, blåser och är allmänt grått.  Vi håller oss nog inne idag.  Hoppas på att det är bättre imorgon för då hade vi tänkt gå iväg och åka skridkor med barnen.   Kommer bli så kul att äntligen få göra det.  Förra året var jag ju gravid med Vincent så när dom andra var uppe å åkte så var jag hellre hemma.  Vågade inte mig ut på isen höggravid som jag var.


Darling kom hem med en bukett tulpaner igår.  Åh va bäst han är mitt hjärta.



Även att mina amaryllisar är kraftigt försenade så nu har dom äntligen slagit ut.  Tanken var att dom skulle slå ut  till jul men men bättre sent än aldrig.




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar