Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 9 januari 2011

Inatt är jag din.................

Godmorgon!!!!
Sov lite länge idag oxå............skönt och bra för mig.
Frukosten avklarad iallafall.  Bra det!!!
Nu är det städning av hela huset som står på cheklistan.
darling badar vincent och jag har plockat undan efter frullen.  Filippa leker i sitt rum och Nathalie och Cerine är nere och kollar på Fam. annorlunda säsong 1.  Tänk att barnen kan tycka att just det pogrammet är så bra.  Dom frågar ofta om inte vi kan skaffa några fler barn.  Svaret blir dock alltid " No Way".  Näe nu är jag klar med att föda fram barn.  Har inte ork elller tid med fler barn heller, inte som det är idag iallaall.
Jonas kommer väl om sex sju år och vill ha ett litet kärleksbarn men då får han f-n skaffa det med ngn annan alltså för jag är rätt säker på att jag inte ska fler.

Drömmde sjukt inatt igen.  Ska inte gå in på detaljer men var på ett gym iallafall.  Jonas var med han å.  Hoppas verkligen på lite mer normala drömmar inatt. 

Första dagen idag som det är Plus grader på några månader.  Så himla skönt, synd bara att det antaglingen bara är tillfälligt just för idag.  Imorgon äre väl minus tjugofem igen.

Näe nu väntar duschen och sen ska vi ta å rensa lite här hemma.


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar