Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 3 januari 2011

Go kväll världen nu är det karl´n som skriver. Ha hockey på burken spännande Ryssland - Sverige  det ser inte bra ut vi ligger under med 2 mål. Ja vad ska jag skriva då. Idag var det första dagen på mörkret (Jobbet) och deppigt känns det att det är ca 180 dagar kvar till semestern men men det blir ju ljusare iaf och det är ju en tröst. Tar lite tid å skriva nu med ena ögat på TV´n. Näe det här går inte nu måste jag fortsätta att titta jag misstänker att det här kanske är ett av världens tråkigaste inlägg men jag har det bästa kvinnan och det är defenitivt värt att göra ett inlägg för natti natti.
PS hejja Sverige och älskar dig min fru. JAAAAAAAAAAA där satt den. 



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar