Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 1 januari 2011

resume av nyårsafton 2010-2011

Så dagen har varit sisådär.  Började med ett besök på akuten då Nathalie blivit värre i sina utslag i ansiktet efter toningen.  Hon vaknade uppsvälld och såg rätt gullig ut men dock så tyckte inte hon det och dessutom så kliar det nåt enormt på henne så jag var rädd att det skulle sätta sig på andningen.
Efter en timmes väntan så kom vi in och läkaren gav henne lite tabletter som hon ska ta om dom får någon effekt. 

Hem efter ett snabbt besök på Hemköp.  Jonas hade börjat med maten och dammsugit huset. Min duktiga man. 
Dukade och gjorde iordning allt.  Barnen var ute på gården med grannarna och smälde smällare halva eftermidda´n.
Sju hade Tony, Sandra, Ebba och Alvin kommit och vi käkade. 
Barnen var inte på sina bästa humör och efter en stunds bråk och gnäll så satte dom sig framför en film med godis och myste.
Vid elva hade dom tjatat ihjäl oss vuxna på att fyra av raketerna så vi gick ut och fyrade av några och eftersom Vincent då sov sen nån timme tillbaks och Lille Alvin var hur trött som helst, helt otroligt att han hände med så länge som han ändå gjorde så åkte dom hem till hudik igen.

Vi gick in och myste lite medans barnen var ute med grannungarna igen och smällde lite små smällare. 
Tolvslaget firades ute med en massa raketer, mys med barnen och lite skumpa och alkoholfritt till barnen. 
Nu sitter vi inne framför tv:n.   snacka om att vi vänt på dygnet kraftigt.

Här kommer lite bilder.

 Barnens bord


Köket efter min lilla dekorering.



Mina stora trollungar.

den här klänningen blev det idag.



Nu skare smällas tyckte filippa och lånade Alvins hörselkåpor.




















Skål darling (sen att det var nog den dåligaste bilden på mig ever bjuder jag på)



Ja det var lite från oss idag det.
Nu är det 2011 och det kommer bli ett super år känner jag på mig. 
Jag har ett antal nyårslöften som verkligen ska hållas. 
Jag och Jonas kommer att fira våran andra bröllopsdag. Barnen kommer bli ett år större och tyvärr oxå vi ett år äldre. Vincent blir ett.  Även Vincent ska få börja dagis. Jag ska operera mig under året.  Ska även hinna med en massa andra saker.  Jobba ska oxå göras men först gäller det att prioritera att bli någolunda frisk så jag pallar med livet i sig.  Jag ser ljus på det här året.  Sommaren är efterlängtad redan och kommer förhoppningsvis om inte alltför många månader.
2011 kommer bli det vi gör det till!!!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar