Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 18 januari 2011

Fashion a´la Annso

Men morsning!!!
Hur har eran dag varit då???
Min har varit bra, mysig, tyst, skön men oxå tom!!!
Började dagen men att vakna av Jonas & C.o när dm skulle iväg i morse.
Kontrollfreak som jag är så måste jag ju upp och kolla så att allt är som det ska och att alla har fått med sig allt dom ska ha med sig m.m.  ja ni som är mammor vet hur det är!!! 
Satte mig vid datorn en stund innan jag tog upp lilleman.  Åh han är ju så himla glad när man kommer in.  Spelar ingen roll om man väcker han eller om han redan är vaken.  Man möts alltid av ett STORT leende.  Mysigt!!!
Gjorde oss klara och åkte in till Hudik.  
Skulle bara in för att handla bodylotion idag och ev ta en fika.  Kom hem (som vanligt) med lite mer än det jag skulle ha.  Men vem kan låta bli när man verkligen hittar fina saker som är nersatt till halva rea priset.  Jag hatar reor i vanliga fall men nu när vi var inne så tänkte jag att det var ju så lite folk (annars fr man ju slåss för fan m kläderna) och att det var ju super billigt och vem kan låta bli då???!!! 
Var in på KappAhl och på Gina först. 


En mösa till Filippa och en till vincent.   20 Kr/st


 En tunika till Cerine.  Nathalie får ju alltid  annars så jag tänkte att va fan nu får cerine den här gången.
50:-


En superfint Broch/hårspänne som jag antagligen kommer använda på någon lite tråkig tröja för att piffa upp den lite.  Kostade typ ingenting 17:-


En fin tunika som blir fin till våren/sommaren. 45:-


En tröja med spets armar. Super fin och skön. 35:-



En svart fin tröja med tyg rosor detaljer vid halsen. Har inte vågat visa den för J än för han kommer tycka den är lite FÖR tantig. Men han måste ju inse att jag är snart en tant.  35:-


En superfin top med halterneck från Vintage. Endast 50:-.


Fina detaljer.


En tunika/klänning från Gina som jag för övrigt kollade på för ett tag sedan men som jag hoppas att jag inte köpte då för 249:- för nu betalade jag bara 49.50 för den.


Den är knuten mitt fram så det blir lite fina veck. Super fin!!


En lång och då menar jag verkligen LÅNG klänning även den från Gina.  Den oxå 49.50.


En varsin sommartop till Nathalie och cerine från KappAhl.  50:- /St för dom söta.


Och så här såg jag ut idag.  Hatar verkligen outfits bilder.  Ni kan ju blunda för min uppsvällda mage.




Ja det + en påse från hemköp kom jag bärandes på idag då jag möttes av Snickaren i hallen.
Ja nu är allt klart nere så nu är det typ bara vardagsrummet kvar. Ska göras i morgon.
Åh undra vad jag och lilleman ska gör hela dagen då???  Vi kanske kan åka in till stan för ovanlighetens skull. ...............
Ja vi får väl se.  Skulle vilja gå å bada men badet i Hudik har ju tydligen stängt fortfarande, iallafall om man läser på hemsidan så står det det.  Jaja får undersöka vidare om det verkligen är stängt. 

Iallafall så följde Cerine med Katarina hem idag efter skolan.  Och nathalie kom hem efter fritids och käkade sen iväg på dansen.  Jag somnade tydligen en stund (typ 1½ timme) så jag missade helt när barnen kom hem,  när dom andra åt, När Jonas dammsög brevid sängen och när barnen la sig.  Var runt och skulle natta för ett tag sedan men då sov redan Fillan och Cerine.  Passade på att pussa lite extra på dom för annars så får man ju knappt göra det.  Nathalie var vaken hon och kikade på film.  Blev inte alltför glad när jag kom in och stängde av den men men ................

Ja så nu sitter jag här med min fina liila dator och Darling sitter brevid med sin otymliga stora skrutt........Haha!! Roligt i har det.............NOT!!!

Snart så fyller vår stora kille år.  Fan va tiden går fort.  Vad har jag gjort i ett helt år då??
Känns som nån psykos har kommit emellan mig och tiden där alltså.  Ja livet är för kort!!! Snart sitter man där på ålderdomshemmet med gaddningar upp till halsen och försöker sminka bort rynkor eller nåt............!!!
Ta vara på tiden!!

Köpte btw lite presenter till honom idag.  Lekasaker och en hel drös med kläder.  Inga kort på dom inte innan han fyller år.  Inget teknik lego som är från 12 år vart det iallafall.  Jonas den knasen vill ju så klart att hans son ska ha allt inom lego så han tyckte det var dags att börja samla ihop teknik lego han. Hoppas verkligen att han skojjade men med han så vet man ju aldrig.  Han älskar ju lego själv så det är inte helt omöjligt att han verkligen var seriös. Jag lever med ett lego freak, inte konstigt om jag oxå är lite knasig.  kaka Söker make eller vad säger man............????

Näe nu ska jag sluta gagga en massa skit och slösa eran dyrbara tid. 
På återseende i morgon.!!!!

My Life My Passion My Fashion

1 kommentar: