Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 4 januari 2011

Glipa- Mugipa

Snart dax att hämta upp lilla Fillan som är på dagis idag.  Lämnade henne och sen drog jag och resten av skaran barn jag /vi har in till staden för en snabbis in på Hemköp.
Under tiden vi var i stan så ringde Jonas och meddelade att Filippa hade ramlat och  slagit sig i mungipan.  Dom hade gjort nån slags anmälan utifall det blir ett ärr men vi fick avgöra själv om hon skulle åka in och bli undersökt.  Hade det varit på nggt annat ställe än i mungipan så hade vi åkt in men eftersom dom inte gör så mkt åt varken munnen eller mungipan då det inte går att tejpa där så skippade vi det.
Åh min stackars prinsessa.  Ville hämta hem henne direkt men var som sagt i stan och Dessutom så tyckte inte Jonas att vi skulle göra det utan låta henne vara på dagis för en gångs skull.  Hon repade sig ganska snabbt så allt verkade vara frid och fröjd enligt Jonas. 
Får se när jag går och hämtar henne hur hon ser ut.

Nu ska jag dra på mig täckisar och jacka m.m och ge mig ut.!!!!





My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar