Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 14 januari 2011

Brödlåda

Dagen har varit bra fast himel va kallt det är ute nu igen.  Usch tyckte det var lämpligt med nollgradigt men men äre vinter så är det!!!
Började med att vi skickade iväg våra underbara stora tjejer till skolan. Sen käkade J och Filippa en snabb frukost innan vi drog in till stan. 
I stan var det först Interflora som skulle besökas och sen Fasett. På interflora blev det inget idag men på fasett hittade jag en fin brödlåda helt i min stil . Även en kniv som J ville ha.  Första gången han handar för mer än mig och framför allt på Fasett som hanannars anser som en kärring affär.
Hemköp och Bolaget sen.  Darling handlade hem några öl men jag har ju ett litet lager med Cider så jag behövde inget.  Ja jag dricker ju verkligen inte ofta heller.  Köper å köper men dricker aldrig upp det .........that´s me!!!
Hemma igen så tog vi tag i tvätten igen.  Fasiken va tvätt vi hade när vi började.  Hela badkaret vart överfullt när vi skulle sortera skiten.  Nu är det en tvättkorg med tvätt men tyvärr ingen plats att hänga det på så nu får vi vänta tills i morgon med resten.
Stor gummorna kom hem från Fritids vid fyra.  Käkade middag och sen hade vi mysfreda´.  Mysigt!!!!
Just nu så sover Nathalie, cerine och vincnet sen flera timmar tillbaks men Fillan är fortfarande vaken och snurrar runt här.  Ska försöka få henne i säng snart.

Hoppas på lite varmare väder i morgon så det kan bli en tur på isen igen.  Åh längtar.  Älskar frihetskänslan i att glida fram.................

Kort på min fina Brödlåda och Jonas kniv kommer i morgon.

Sovgott på er alla !!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar