Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 27 januari 2011

Lite bilder

Den här fina skålen hittade jag på BOOM i S-vall när vi var där sist!!!
Fin som tusan.
Blev även ett antal fler stänger som sitter lite varstans i huset.
Här är en till till köket.  Praktiskt!!!
En gullig liten skylt med Love på och en klämma där man kan lämna små gulliga meddelanden till varandra!!!
Cute!!!
Videokameran som jag köpte igår är redan använd en massa gånger. 
Jonas har den vart han än går!!!
En till stång till Cerines rum med praktiska muggar för pennor.
Den här köpte jag idag.  Får se om den används eller om det blir med dom flesta andra väskor. .....Att dom bara ligger i ett hörn längst in i en garderob.
Fina gulliga kuddar till alla tre tjejer.
Nathalie och Cerines fina skidor å pjäxor.
Skidorna!!!
Nathalies vinterskor som hon köpte i veckan här!!!
Såhär ser vårt vardagsrums fänster ut just nu men det ska målas i helgen.  Snickaren fixade färdigt för nån dag sedan, KOmmer bli super!!!
Fina Cerine fick en ny klänning eftersom hon var så duktig hos tandläkaren idag.
Åså var det gammeltrasan Annso!!!
Näe jag är bäst!!!!
Så med andra ord så har dagen gått bra även idag.
Barnen var ute och åkte skidor när vi kom hem från stan. 
Jag tog  tag i städningen så nu är den gjord, så skönt!!!
Näe nu ska vi kika på tv för en gångsskull!!!




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar