Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 8 januari 2011

Nu har jag bråkat, tjatat uppmanat och försökt få våra barn att samsas och vara vänner istället för att hela tiden slåss, säga fula saker och allmänt bråka med varandra.............................Utan reslultat så nu åkte dom i säng tidigt.  Jag känner att jag inte orkar höra, se mer för idag.  Dom ville mysa men dom fick med sig lite lörda´s godis till sängen och nu ligger dom och kollar på film och smaskar gotta för fulla muggar.
Låter som om jag inte alls tycker om mina barn ju men så är det ju inte som jag antar att dom flesta fattar. 
Ni med många barn kanske förstår och ni med kanske bara ett eller två barn kanske tycker jag är helt utan tålamod m.m. men ni får tycka, tänka och ha vilka åsikter ni vill. 
Jag älskar mina barn över allt annat men det betyder inte att dom behandlar sina syskon, mig och Jonas hur som helst.  Mina barn är mitt allt och utan dom skulle jag verkligen inte vilja leva.  Ibland lite krävande och ibland lite mindre krävande.  Jag älskar dom inte mer eller mindre för deras beteendess skull. 




Nu ska jag försöka vila lite och förhoppningsvis sova men imorgon är en ny dag med nya möjligheter och utmaningar.








My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar