Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 21 januari 2011

Modevisning

Började min morgon med att vakna............(jo men annso det gör vi för fan alla). vaknade lite för sent än vad som var tänkt, vaknade typ nio men hade ställt klockan på sex.  gjorde det vanliga, tog upp, klädde på, gav min älskade lilleman frukost.  Fick besök av min käre far. Han hade vägarna förbi så han kikade in en snabbis. Är ju inte varje dag jag träffar han så det var trevligt.
Åkte in till stan för att göra lite "måsten".  Blev apoteket, åhlens, hm och hemköp.
Fick med mig en massa naglar, nagelprylar m.m hem. Även en rosa rullvagn till barnens toalett. Ja lite småsaker med andra ord. Usch va jag handlar. Näe imorgon ska jag ta en sävng in till stan utan att handla ngt.  Inget som inte måste has som typ mat.   Tror ni jag kommer att lyckas??

Hemma så dammsög jag och tvättade en maskin tvätt. 
Barnen och Darling kommer hem så sent varje dag nu ju så nu har man så mkt tid att försöka slå hål på. 
Leka med Vincent är ju underbart men man vill ju hinna men lite praktiska måsten oxå. 
Åh min lilleprins är så otroligt go.  Han är som en svans på mig.  Drar mig i byxbenen och vill helst av allt sitta på mammas höft hela dagarna.  När han inte får det så kan han vissa gånger visa sitt temprament och bli riktigt arg.  Åh gooofisen!!!1
Han är så söt när han skruttar omkring här och donar men sina saker.

Ikväll vid halv sju kom svärmor för att ta med oss på en modevisning på gymnasiet.  Cizzi har idag köpt kostymladan i Söderhamn och var med och hade fina klänningar m.m. med.  Även att Kickan från floristdesign var med med sina fina kläder.  Ja det var riktigt trevlig.  Mina mode och design intresserade barn satt som änglar och beundrade kläderna med stora ögon. 
Cerine har sedan länge bestämt att hon ska bli designer när hon blir stor. Nathalie är ju väldigt intresserad av kläder hon med men dock inte lika intresserad av att göra som att bära dom.

Kom hhem vid nio efter en sväng in på Maxi.  Filippa var vaken och byggde lego med pappsen.  gulligt!!!
Nu är ju klockan snart tolvså nu sover alla barn och jag har fått mig en ryggmassage av min underbara man.
Jag är lyckligaste i världen som har det jag har.  Ni är det bästa för mig!!!!

Imorgon ska jag in på ett möte å sen hoppas jag på att hinna få in en fika med Linda.  Ja vi får se hur det blir!!!

Nu är det sängen som gäller så man kanske  kommer upp när klockan ringer. 




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar