Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 2 januari 2011

Vaknade vid nio av att baby stod brevid sängen och kollade på mig.  Han hade redan varit in på jobbet i 3½ timme då,  Jag märkte inte när han åkte, pratade tydligen med han när han ringde men inget jag kommer ihåg.  Hörde inte ett dyft när han kom hem eller när han tog upp och klädde på vincent.
Just nu är han uppe på taket och skottar,  jag sitter och ska snart dra igång städningen.  Nathalie är hos mormor och skulle tydligen sova över där, Cerine och hennes kompis Katarina spelar wii,  Filippa är inne på sitt rum och leker, Vincent sover.   Ja rätt lungt å skönt med andra ord.


Ska nog ta en promenad på affären snart så vi får potatis som ska vara i langos degen.  Mums!!!

Näe nu måste jag sätta fart om det ska hända ngt.




My Life My Passion My Fashion

1 kommentar:

  1. Hett tips ang takskottning (Om man är 2): Ta ett lagom tjockt rep, den ena star pa taknocken och den andra pa backen, och liksom saga ner snön. Funkade superbra för oss och inte alls lika jobbigt som att skotta! =)
    Kram Cissi

    SvaraRadera