Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 4 augusti 2009

Go morron folket

Go morron folket!!!

Sitter nu här och försöker att inte somna om sittandes.........hur trött som helst.
Jonas fick ringa flera ggr innan jag vaknade och när jag väl svara så somnade jag i luren............han hatar verkligen det!!!
Men sen så när jag låg där i sängen så hör jag ett "klirr" ifrån v-rummet, trodde hon somnat om men icke! Ett vinglas mindre men men tur var väl att inte lillfia skärde sig. Fram med dammsugaren och plocka skärvor så nu är jag iallafall uppe men som sagt jag skulle kunna somna om sittandes.

Barnen ska vara på dagis nio så än så länge äre lungt!!!
Hade gått bara bra för alla mina tre sötisar igår. Tror Filippa hade saknat sitt dagis lite för hon sprang ner till dagis från skolan å inte var det nå problem att få på henne blöjan heller då hon fick höra att vi skulle dit. annars så aär det sparkar å ålningar som gäller när det är blöjdags!!!! Måste få henne på pottan snart men vet inte hur!!! Förslag tack!!!!??

Idag har jag inget speciellt på listan som ska göras, ska bara ta det lungt å kanske åka in till stan lite senare för att inhandla lite hem!!! Får se om det orkas. Ska försöka sova en stund iallafall.

Imorgon äre nagelförlängning som gäller och sen är späckat schema hela veckan!!!!
4dagar kvar nu bara men jag är inte nå nervös längre faktiskt, jonas därimot är nervös för oss båda!!!


Nä nu ska jag klä mig och få upp dom stora vildarna så vi hinner äta frukost i lung å ro.


Ses senare!!!!



Love...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar