Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 5 augusti 2009

Naglar och bilder




Så nu är jag hemma efter en minst sagt stressig dag på stan.


Började med att jag lämnade in klänningen hos Kickan. Sprang iväg på hälsocentralen för jag hade tid där halv elva för mitt knä som har börjat krångla igen. Har haft lite problem med samma knä förut men den här gången är jag less på det så jag måste få nån hjälp.


Från hälsocentralen vart jag bortskickad till akut ortopeden med en remiss.


Satt på den där förbannade akuten från elva till halv två då jag var tvungen att gå för jag hade tid för naglarna klockan två och skulle hinna prova klänninge hos kickan för att vi skulle hinna kmma fram till en lösning om hur den ska sys om. Halv sprang haltandes ner på stan och in till kickan där jag provade och vi kom fram till en bra lösning men jag var tvungen att ta med klänningen till en sömmerska som håller till en bit bort. Tog min klänninge igen och begav mig till kvinnan som är sömmerska. Provade igen och vi kom fram till hur hon skulle göra.


Klockan var då två minuter över två så jag haltade över till Colour Box för att få naglarna fixade.


Gissa om det var skönt att sitta där och ta det lungt i två timmar.

Resultatet blev såhär!!!

Nu sitter jag här framför datorn medans J ligger inne hos Filippa.
Även att jag blöder mera idag än igår men men ..............................orkar inte nu!!!!
Jonas är så stressad över bröllopet han så han blir bara irriterad på att jag inte är stressad utan tar det lungt. Men ja menar va mera kan man göra nu................inget!!!
Han tycker vi måste packa väskorna till barnen som dom ska ha med sig på bröllopsnatten då dom ska sova borta osv. Va fan det är ju flera dagar kvar..........ja jag har iallafall packat deras väskor nu så han blir nöjd.

Ska försöka vila lite mera senare men nu ska jag in å sätta på en film på Cerines nya bärbara dvd spelare hon fick idag. Min stora tjej fyller faktiskt 6 år idag. Dom åt glass på skolan och vi hade ju kalas i helgen men tänkte ge dom lite glass med till sägen. Hon fick dvd spelaren, pet shop gossedjur, en snygg tshirt, en mp3 och lite annat smått.

Nä nu ska det bli film för tjejerna.


Love..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar