Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 9 augusti 2009

Bröllopet

Ja nu var man gift till råga på allt...............hihi!!!
Var en helt underbar dag å kväll igår, kommer att minnas den länge länge .................
Underbara människor och godaste maten och helt makalösa presenter.

Synd att inte min älskade kusin och hennes Mattias kunde vara med, måste passa på att tacka er ( Lindha & Matthias) för presenten. Tack tack!!!! Ni får väl komma förbi när ni kommer upp. Även att du Lindha kan fråga Kjell om vi kan få en kopia på filmen dom spelade in (vi köper naturligvis band eller vad det ska vara till själva)


Vi åkte hem sist av alla och såg till att det blev låst och släkt. När vi kom hem hade min älskade syster Lena ordnat tillsamans med Charlotte en massa mys.
Röda rosenblad i hallen, På sängen, stora ljus ovanför sängen. I vardagsrummet var det mera blad och ljus även en korg med jordgubbsvin, vit choklad som man ska smälta i en mugg. En masa underbara jordgubbar m.m att doppa i i chokladen. Helt underbart!!!!


Måste fortsätta med att plocka upp lite grejjer nu men lägger in bilder så fort jag kan!!!




Love....................

2 kommentarer:

  1. Puss baby! Självklart ska morsan få kopiera filmen!!! Hon ringde o läste upp alla kommentarer om folk så jag skulle få veta lite ;-) Sen vill jag se bilder!!!!!!!


    Gattis i massor till er båda!

    SvaraRadera
  2. Va kul med bröllop!
    Grattis! =)

    SvaraRadera