Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 4 augusti 2009

Stora Staden & ett DAMP utbrott!!!!

Hej hej

Nu har jag kommit hem från stan där jag var in och bytte ut min slöja mot en tiara och sen så pratade vi om klänningen och om hon kanske kunde fixa en lösning på att den har blivit lite liten över magen.
Ska in med den imorgon så ska hon få kolla på den.

Även att jag var rätt otrevlig mot en tjej på busssen nästan utan anledning oxå men men har man graviditetshormoner som spelar spratt lite titt som tätt plus att jag inte ätit medicin på flera månader så kan man få höra både ett å annat om man råkar göra fel saker. Ja ja nog om den skiten nu!!!!

Har kommit hem som sagt var och har inte gjort ett skit sen dess för jag blöder igen, undrar när det ska bli bra????
Kommer nog bli sjukskriven från å till under hela graviditeten har jag en känsla för. Vill inte det utan jag vill ju jobba juh!!!

Ska kika in på bubbelroom nu för att se hur mkt snyggt dom har som jg går miste om och om det finns ngt som skulle passa på en gravidmage.


Love.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar