Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 17 augusti 2009

Hål i örat och mellis på stan

Ännu en dag har passerat och det går ju så himla fort.
Idag tog jag med mig barnen in till stan så dom fick ta nya hål i öronen. Dom var mäkta stolt efteråt kan jag säga. Cerine valde rosa pluppar och Nathalie valde guld pluppar. Så fina mina prinsessor. Kort kommer senare för just nu är dom sura och trötta så dom vill inte vara med på nåt kort.
Sen gick vi på hemköp å köpte lite mellis, risifrutti och hemköps egna sallad (en med kyckling å fetaost i och en annan med Salami i) . Åt ute i parken för att sedan åka upp på Jonas jobb och fikade fikabrödet som vi hade med oss. Så skönt att för en gångsskull vara bara med dom stora barnen för Filippa var med Carro.

När vi kom på J:s jobb så kom vi på att vi glömt å köpa middagen så vi tog en prommis på Ica och handlade där.


Nu har vi kommit hem och ätit och nattat Filippa redan. Barnen har hunnit med en sväng till deras kompis Moa oxå.
Jag å lovely har kastat in ngr tvättar och har hur mkt tvätt som helst kvar. Usch hatar verkligen när det är berg av tävtt men men den måste tvättas den med så det är bara att bita i det sura äpplet och ta tag i saken.

Hade min nya Bh på mig idag och fick utslag som bara den på undersidan av tutten så nu ligger den i tvätten och ska tvättas.


Nä nu ska vi lägga dom stora tjejerna så dom vaknar i morgon.



Love...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar