Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 2 augusti 2009

Alfapet och uppgifter

Har precis fått spö av Jonas i alfapet (han måste ju få vinna ibland han med).
Han gick in och la sig med filippa som kom upp och hade sin dockvagn med sig. Undrar ja´när den där ungen hade tänkt börja sova på nätterna. Kanske blir lite annat från och med i morgon då dagis drar igång igen.

Ska snart äta en macka..............så hungrig!!!! Har varit sugen på kinamat i flera dagar nu men eftersom jag inte kan äta med gott samvete utan man och barn och vi inte varit in till stan tillsamans på ett tag nu så har det inte blivit av.
Har fått massa uppgifter av Jonas som jag ska göra imorgon. Typ in på banken å växla. In å ja.......kommer inte ihåg men han ringer väl å påminner mig antar ja.

Tänkte gå å sätta mig på bibloteket en stund i morgon om jag har ro till det. Vet inte riktigt vad jag ska göra där men bara slappna av och kanske hitta en bra bok jag kan läsa. Har typ hur många böcker osm helst men alla har man ju läst flera ggr. Vill ha något nytt nu känner jag.
Även leta en parfym ska jag göra. Måste lukta gott på Bröllopsdagen/natten.

Nä nu ska jag göra mig en macka och säger därmed Godnatt för idag!!!!



Love..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar