Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 5 augusti 2009

Hemma efter en lång dag i stan.


Började med att jag lämnade in klänningen för att jag sedan skulle gå dit för att prova den och Kckan skulle kka hur den ska sys om.


Hade tid på dagjouren klockan halv elva för mitt knä som jag har haft problem med flera ggr tidigare men denna gång är jag lite less på det så jag vill göra nåt åt det.


Dagjouren skickade mig vidare med remiss till akut ortopeden, satt och väntade från elva till halv två och då hade jag fortfarande inte kommit in utan satt i det där jävla trånga olufftiga väntrummet. Hade dock tid för nagelförlängning klckan två så jag sa att jag tyvärr var att gå på ett viktigt möte. Skulle komma tillbaks imorgon bitti.


Gick ner på Floristdesign för att skynda att prova klänningen innan två, Kickan kom med en utmärkt ide om hur vi kulle göra men jag var tvungen att lämna in den hos en kvinna som skulle sy den..........................så jag sprang iväg med klänningen och provade den återigen och vi kom fram till en lösning. Sen iväg fort som en vessla och fick mina naglar fixade.................så skönt att pusta ut i två timmar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar