Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 13 augusti 2009

Ännu mera shopping

Så idag har jag varit i stan med Linda som börjar bli en vana nuför tiden!!!
Vi shoppade och åt pizza. Jag shoppade 2 par tights (i olika varianter och färger) Trosor, Bh, örhängen, halsband å lite bodylotion å sånt tjafs!!!!!


Pizzan var efterlängtad kan jag säga.............gud så gott det var!!!!

Sen vid fyra mötte jag upp Jonas å vi åkte hem till våra barn för att göra middag som bestod av tacos.
Liselotte och Jossan har varit här nån timme nu på kvällskvisten. Trevligt!!!!

Även att vi hann med att städa en snabbis så man slipper det på nån dag.


Nä nu ska vi lägga barnen!!!!



Love.....................

4 kommentarer:

  1. Åh! Kan inte ni telportera en "svensk" Vesuvio ner till mig? *längta*
    hoppas ni har det bra!
    Kram Cizzi

    SvaraRadera
  2. Smaken på den när den kom fram är nog inte så mkt att hurra för. När kommer du hem???

    SvaraRadera
  3. Kommer 28 augusti och hoppas på att agera hund-barnmorska. Ska göra allt jag kan för en minitripp mot norra hälsingland och hälsar gärna på er om det funkar?
    annars kommer jag nog hem på långis i slutet av sep/början av okt igen =)

    SvaraRadera
  4. Hej Cizzi!
    Den 28 är nog vi nere i sthlm, ska ner på barnens pappas grav då men kom gärna förbi i september. Är ju marknad här den 4,5,6 sep om du är hemma då!!!
    Ha det så bra!
    Annso

    SvaraRadera