Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 3 augusti 2009

uppe med tuppen

Uppe med tuppen idag já!!!!

Ska ta det lite lungt och gå å kollat Pippi med Filippa en stund tänkte jag, hon har varit vaken sen 5 då lovely åkte.
Åh snacka om att han är nervös mitt hjärta!!! Ringde och sa att han inte hade sovit nåt nästan och han babblade på om hur nervös han var och hur mkt som kunde gå fel och .............................ja ni hör ju!!! Min älskade älskade gooing. Jag är inte ett dugg nervös faktiskt. Tror det har gått över nu men det kommer väl om nån dag sådär.

Ska få upp barnen om en stund och iväg med dom till skola å Dagis. Cerines första dag på fritids. Hon har längtat så mycket. Kul för henne och bra för båda att dom har varandra på fritids igen. Nathlaie i ettan och cerinepå 6 års....................gud vad stora mina stora barn har blivit.

Nä nu måste jag kolla vad mitt lilla hjärta har för sig. Låter som om hon krachar nåt!!!!



Love................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar