Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 3 augusti 2009

Hos Lovely

SÅ nu har jag uträttat en massa ärenden på stan som jag fick i uppgift av Jonas igår att göra!!!
Sitter på Lovelys jobb just nu och Dj:ar åt dom arbetande stackrarna.
Ska hem snart och hämta barnen och laga lite mat. Är det ngn som har förslag på vad man kan ha till middag idag??
Kvällen blir lugn och kanske lite mys med barnen om dom inte är alltför trötta som har varit uppe och hållt igång hela dagen på dagis och fritids!!!

Ska kika runt lite om jag hittar nå snyggt att köpa till min alltför lilla garderob till min alltför stora mage. Kan nästan inte ha ett skit av mina kläder längre. Jeans kan jag glömma iallafall men tights går ju bra, kika efter lite tunikor åså!!!



Love........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar