Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 12 augusti 2009

Shopping

Nu sitter jag här igen...............hur tidigt som helst !!!!

igår var jag in till läkaren och blev fortsatt sjukskriven. Inge´kul tycker jag då som har ledsnat på att vara hemma hela tiden. Vill jobba!!!!

Passade på att shoppa lite när jag ändå var i stan. Köpte några tunikor, massa linnen. tights (tyvärr typ det enda jag kan ha nufö tiden). Lite underkläder och smycken.
Även att J har tappat sinförloningsring som han la i vigselringsasken på bröllopsdagen och skulle ta på sig den dagen efter igen men då har fillan varit på asken å lekt med den så jag var in å beställd en ny igår för 3500kr. Usch å fy vad extra utgifter det kan bli ibland.

Även att jag börjar bli lite nervös, kommer bli snittad ju om inte moderkakan flyttar sig och än så länge så verkar den inte ha några som hest planer på det. Usch vill inte!!!!
Har väl inte så mkt val antar jag.........................jobbigt att vara maktlös!!!!

Ska ta å få upp mina älskade barn nu, Filippa har ju varit vaken sen tre inatt så hon sover lite på soffan nu men dom andra små busfröna ska upp snart!!!

Längtar till STHLM nu, ska bli skönt att åka!!!!


Nä nu ska jag få liv i mina barn!!!



Love............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar