Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 16 augusti 2009

Fika

Ja så var man uppe även idag då!!!!
Nathalie åkte till en kompis för nån timme sen och är kvar. Cerine och filippa äter en glass och kollar på mummin. Jonas ligger och jag sitter här ny duschad och klar för dagens äventyr........
Ska in å fika med Linda senare hade jag tänkt om bara den där jag är gift med vaknar.

Planen var att fortsäta städa gården och städa inne men det ser inte ut som att det blir så. Jag kanske tar tag i det ikväll eller nåt.

Nu har jag även bokat lite biljetter till oktober då vi ska ner till sthlm igen fast denna gång solo utan barn. Ska även på titut då...............ska bli spännande.
Nu till veckan har jag tid för mitt ordinära ultraljud och det ska bli kul det med eftersom min barnmorska sa att dom nuför tiden kunde säga vad det är för kön på lillisen där inne. Hoppas hoppas ....................nu efter tre barn så känns det som om man är klar med överraskningar och det är mera att man vill veta för att kunna planera nu. Vi måste ju köpa allting nytt eftersom vi sålt och gett bort allt vi hade. Jag hade inte tänk ha några fler barn efter det sista missfallet men men det blev vist ändrade planer å lika glad är jag för det. Längtar såååååååå efter en liten liten som luktar bebis och som somnar på bröstet. Våra barn har ju blivit så stora nu och vill ju knappast ligga å mysa. Dom har för mkt spring för det.

Nä nu ska jag försöka få liv i Jonas.


Love..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar