Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 14 augusti 2009

Outfit och Shopping

Tänkte lägga in bilder på min shoping igår och på min utstyrsel idag.






Har precis lämnat barnen och tänkte ta det lungt som jag är ordinerad av läkaren men måste nog tvätta efter fillans bravader imorse.

Hon hällde ut cola i vårn säng, tog av sig blöjan och kissade i soffan och i sin säng, tog ur blommorna ur vasen och hällde ut på golvet i vardagsrummet. Hällde ut ett mjölkglas i köket............................ja ni hör ju..............hur fan ska man kunna det lungt å vila med en sån dotter???? Men bra jävla söt är hon i allafall.

Idag gick det bättre att lämna hennepå dagis med. Hon har ju bytt avdelning så hon har varit lite mammig o inte velat vara där när jag lämnat henne men nu är det bättre.


Nä nu ska jag kika vidare.




Love.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar