Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 15 augusti 2009

Städning av gården

Idag har vi varit ute hela dagen och städat gården och eldat en massa kartongersom vi samlat på oss från IKEA. Tog bort poolen, alla leksaker och alla halvvissna och totalt vissna blommor. Skönt att ha det gjort. Är bara cyklarna och studsmattan kvar men det kan man vänta med ett tag.
Syrran var här idag så vi käkade pizza även idag, tredje dagen irad för mig och andra för herr´n i huset. Ja nu blire skärpning. Ligger ju ändå under mitt BMI så jag tror ju inte att det skadar men nån måtta fåre ju vara eller hur???

Nathalie åkte till mormor på eftermiddan men ringde nyss och skulle komma hem. Skönt att ha barnen hemma tycker jag.

Imorgon äre mera städning av gården och även inne som gäller.

Nu ska jag kramas med nathalie som precis kom innanför dörren sen ska jag beställa en ny säng så vi kan sova skönt nu till hösten å vintern.


Love...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar