Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 14 augusti 2009

Pizza å kladdkaka

Så nu har jag hamnat här igen. Filippa har lagt sig, Nathalie och Cerine sitter i soffan med en glass som dom nyss köpte av glassbilen och kikar lite.

Idag har jag hunnit med att luncha med baby.................blev pizza idag igen. Fy mig men vaddå är man gravid så kan man gott unna sig anser jag. Typ enda gången man kan äta en fet pizza två dagar i rad utan att få dåligt samvete. Dessutom bygger bebisen massa fett nu och behöver nog ha lite extra då!!!

När jag lämnat J för sitt jobb igen så ringde Jess och vi gick å fikade, blev en kladdkaka då!!! Ja men det är ju inte så här varje dag iallafall å tur e väl det när man gärna efter en förlossning vill ha bort dom extra kilon man dragit på sig så fort som möligt. Vägde mig faktiskt igår å jag vägde mellan 52-53kg jag trodde att det var typ 60 men men sån tur hade jag när vågen stannade innan. Frågade lovely vad han trodde jag vägde åh vet ni vad han tippade på...................60!!!!


Var ju tvungen att köpa en ny kofta på Gina idag då jag inte kunde motstå längre, en grå blev det!!!!

Nu gott folk ska ja gå å kramas med mina älskade barn.



Love...................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar