Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 20 augusti 2009

Alltför länge sedan

Nu var det alltför länge sedan jag skrev. Min dator har blivit lite knäpp så den slår av sig hela tiden men men ........................nu är jag här.

Igår var jag in till stan efter jag lämnat barnen. Hade tid för ultraljud men först hanns en lunch med baby med. Blev Hot Chili, stekt ris med kyckling.............mumms!!!

På ultraljudet såg allt bra ut. Bebisen hade växt bra och allt annat med vårt helt unika lilla underverk var kannon. Jag frågade om "barnmorskan eller vad dom nu är ubildad till" såg vad det var för kön. Hon sa att det var svårt att se pga att lillan/lilen låg så konstigt men skulle hon tippa så trodde hon att det var en pojke för hon tyckte det såg ut som det men var inte riktigt 100. Ja då kanske man för första gången får föda fram en liten bebsipojke då!!! Skulle vara helt underbart men lika underbart om det är en flicka såklart.
Klart man helst vill om man fick bestämma att det blir en pojke nu efter tre flickor men absolut inget som förändrar min kärlek till barnet. Huvudsaken den lilla är frisk så spelar inte könet någon som helst roll faktiskt.
Kommer få veta defenitivt när vi åker på tittut i okt. Kommer bli spännande att se bebisen på ett helt nytt sätt.

Efter ultraljudet igår så var jag in på hemköp en snabbis för sen vart det bråttom hem då dom ringde från fritids å sa att Cerine hade ramlat å slagit huvet och mådde illa!!!
Vart dock inget mera utan hon lekte på som vanligt när hon kom hem och ingenting sa hon om att ha ont eller nåt. Gick bra ändå tack å lov.

Idag har jag varit på dagis med Filippa och allt gick super vid lämningen. Hon säger bara " hejå mamma", å ger mig en stor puss å kram. Springer sen in å leker med dom andra barnen.
Min stora tjejsing Nathlaie börjar 1:an idag så jag var med en stund innan. Vistod allihopa på skolgården å åt bullar. Mysigt!!!
Kommer själv ihåg hur nervös jag var innan jag skulle börja ettan juh. Usch å fy tur att barnen har blivit bra mkt modigare och kaxigare nu än då!!!

Cerine vill oxå börja ettan men nöjde sig ändå med att gå in på fritids för att leka med Klara.


Nu sitter jag hemma å ska börja städa tänkte jag, måste få det gjort nu!!!


Love..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar