Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 21 augusti 2009

Ny vagn och färg

Gomorron alla sköna läsare!!!

Nu har jag lämnat av barnen på skola/dagis för att om en stund åka in till stora staden Hudiksvall för att äntligen få fingrarna ur........ och köpa en ny vagn till Filippa. Känner att vi måste ha en ny när vi ska ner till STHLM. Jobbigt att kånka in å ut på tåg med hennes sittvagn. För att inte tala om hur mkt plats en sån vagn tar i en liten liten hytt på en finlandskryssning.
Får se om Jysk har sin vagn hemma för jag provade deras sulky till Ceirne tror jag det var och den fungerade kanon.

Skulle även ha varit och skaffat mig ett nytt pass och leg eftersom jag numera heter Berglund. Men det får vänta ett tag tills jag anser att det är akut.
Handla lite inför helgen är även en sak som ska göras idag.
Ska köpa lite målarfärg oxå för nu ska jag måla lite har jag kommit på. Även att vi håller på med ett projekt här hemma som kommer att ta HUR lång tid som helst men men...........
Ska flytta upp Nathalies rum in till Cerines för vi ska bygga en vägg emellan där eftersom N aldrig är nere på sitt rum ändå och för att vi tänkte ha vårt data/kontor därnere. Bebisen måste ju få plats här inne hos oss ju.

Nä nu ska jag göra mig i ordning så jag kommer iväg nångång.



Love...............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar