Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 1 augusti 2009

Godmorgon

Nu ha vi vaknat och ätit frulle.
Nathlaie har varit vaken sen sju och vi klev upp vid åtta.

Idag har min lillstora tjej kalas. Hon har bjudit sju stycken från sin klass, vi tyckte det var tillräkligt eftersom att alla släktingar kommer på eftermidda´n.
Våra presenter får hon inte förrän på onsdag när hon fyller år.
Kunde inte ha kalas då eftersom jag kanske jobbar och sen har jag tid för att göra nagelförlängning så det blir så sent.

Nu ska vi göra en tårta och sen ska jag göra mig klar innan barnen kommer. Lite synd att det är så molningt och mulet idag annars hade vi tänkt att barnen skulle vara ute och bada å ha skoj. Får vara inne och mysa istället.

Kommer antagligen knäppa en massa kort och lägga in senare idag.


Måste kila så jag hinner med allt som ska göras.



Love...............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar