Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 1 augusti 2009

En vecka innan jag blir Fru

Nu har vi lagt barnen och allt har varit kannon idag. Har varit lite trött bara men men det gick över nu på kvällen som vanligt.

Fan om en vecka SJU DAGAR är jag gift !!! Usch nu börjar det verkligen kännas verkligt. Om exakt en vecka så är vi förmodlingen ute i Forsa på vår bröllops fest/middag och har super trevligt med underbart sällskap. Känns helt underbart men så himla skrämmande. Ja inte skrämmande med att jag ska gifta mig med min älskling och att vi lovar varandra evig trohet m.m men att stå där i kyrkan. Ja menar det finns så mkt som kan gå fel juh. Tänk om man snubblar på väg in eller ut..................då går jag ut å gråter tror ja´!! Eller tänk om man blir panik kissnödig som man kan bli när man är gravid..................öhh "ursäkta jag måste bara på muggen". Eller om man glömmer vad man ska säga................vi har ju skrivit våra egna löften.
Så otroligt mkt som kan gå fel.

När väl kyrkan är över så är det lungt. Alla kan äta och festa antar jag utan assistans.



Nåja måste gå å kissa lite, blir så nervös bara jag pratar om det!!!!!


Skriver mera om en stund!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar