Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 2 augusti 2009

En tripp in till stan

Nu är snart ännu en kväll slut och imorgon äre fritids och dagis som gäller för barnen.

Har iallafll varit in till stan en sväng här på kvällskvisten. Kom på att vi inte hade ngn snus och eftersom Jonas har jobbat idag så känns det som måndag men det var det ju inte och affären stängde vid fyra så jag var in å köpte det å sen hem igen.

Nu ligger Jonas inne hos fillan och försöker få henne att somna. Går nog bra för hon har varit på väg att somna flera ggr i dag men vi har hunnit pigga upp henne innan.
Stor barnen är å leker i sina rum och jag sitter med hårfärg i hela huve och ögonbrynen full av färg med.
Skönt att ha det gjort så man slipper det i veckan här. Har lite annat att göra oxå!!!

Ska kika på Lindas tiara i morgon för jag kanske inte behöver köpa en ny ändå om jag lånar hennes. Har ju ändå ingen användning för den efter själv bröllopsdagen. Klänningen kommer jag ju att spara som ett minne men resten kommer jag nog ge bort eller kasta.

Nä nu ska jag göra i ordning lite kvällsfika till barnen här så dom kommer i säng nån gång. Dom ska ju upp tidigt och det kan vara väldigt besvärligt bara det.
När dom är lediga så kliver dom gärna upp vid sju men på veckorna å det är skola och upp i tid så sover dom helst till tio om dom får. Visst äre väl typiskt!!!!


Love...............................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar