Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 1 augusti 2009

bilder från dagen

Dagen började med frulle men sen var det full rulle. Först hit var mormor, min mamma alltså!
Sen klockan tolv började kalaset. Då var redan dessa samlade här och hade redan börjat busa!
Nathalie, Ella, Hampus, CERINE, Fanny & Klara.
När barnen hade lekt och varit ute och badat i poolen trots iskallt väder och ingen sol så
fikade dom glass, maränger, sås och kakor och chips.
Filippa gick och smög åt kakor mest hela dagen.........gullunge där!!
Filippa på väg med handen ner i kakburken..............snacka om tagen på bar gärning.
När barnen hade åkt hem så hann vi precis äta färdigt innan Eva och Ove kom och skulle gratta vår stora tjej. Vi väntade på Tony, Sandra och Ebba innan vi fikade tårta och kakor ytterligare en gång.
När Eva, Ove, Tony, sandra och Ebba åkt hem så fick vi även tid att pussas lite mitt i lite små städning!!!

Ja å min underbara Jonas!!!


Sen så tog vi det lungt en stund innan vi la barnen.
Duschade och provade även min brudklänning som ja knappt får på mig. Vet inte vad jag ska göra men men antingen får jag väl höra med Kickan om hon kan göra ngt åt den trots att det bara är en vecka kvar annars får jag plåga mig en hel dag men den på mig ändå!! Den går ju att stänga men det är inte mkt över kan jag säga............typ INGET!!!!
Ja det löser sig. Får ta å hålla igen lite på allt godis och mat veckan som är kvar så kanske det löser sig ändå!!

Så här ser jag ut i vecka 16.


Ja å mer ska det ju växa innan det är klart!!!


Ja allt som allt har det varit en bra dag och Ceirne har varit nöjd över alla sina presenter som hon fått. Vissa kommer ju på onsdag då hon fyller år och den som väntar på nåt gott väntar ju aldrig för länge sägs det ju men förklara det för ett barn är omöjligt.

Hon har fått:

Cykel.
En nessicär (vet inte hur et stavas) Skriver nog sminkväska istället. Med lite body lotion och shower gel och sånt i.
En Barbie docka som har en tröja på sig som det står Ilove Puppy Love eller nåt sånt och en tillhörande t-shirt till sig själv som det står likadant på.
En pyssel ask som man kan göra sina egna studsbollar med.
En pysselbok för små prinsessor.
En till Ne...........äh. Sminkväska med smink och lite hår saker i.
En Spargris man ska måla själv (vilket hon redan har gjort ).
6 t ior.
En ask med mera bodylotion och Showergel och badsalt i.
En snygg T-shirt.

Ja det var det jag kommer ihåg.............hoppas jag inte glömt ngt.



Även ett sort
Grattis till min kära bror Tony som fyller år idag!!!
Han lever Hurra hurra hurra hurra!!!

Även att jag å Jonas firar 4 år idag. Vi har dock inte firat det på nåt speciellt vis detta år. Har så mk att tänka på ändå + att det har varit folkigt här så vi har inte orkat.
Får fira dessto mera nästa år då vi firar 1:a bröllopsdagen eller vad man säger den 8 agusti.


Ngn som har tips på hur man gör om man knappt kan andas i sin bröllops klänning och det är en knapp vecka kvar så hör av er omgående!!!! Tack !!!!


Nu sitter Jonas och spelar sitt krigsspel som vanligt. Bra fördå har jag gott om tid att blogga.
Ska kolla efter lite lösningar om klänningen oxå tänkte jag.


Hur ska man få den här veckan att gå, kommer ju bara gå å räkna ner minuterna känns det som.
Har ju lite att göra ändå men inget som tar överdriviet lång tid.
Ska in till stan och in på banken, ska kolla om det går göra ngt åt klänningen som sagt, ska in och köpa shampoo till Jonas, ska checka en sista gång med alla i slutet av veckan så alla vet vad dom ska göra. Ska göra för och efterrätt (på fredakväll), ska dekorera och dona lite i festlokalen på torsdag å fredag, ska repitera i kyrkan, ska färga håret och ögonbrynen igen, ska göra naglarna. Men det där är ju bara lite småsaker som går rätt fort och som man inte kan göra nu på en gång.

Nä nu ska jag forska lite i hur man gör med för små klänningar.



Love............





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar