Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 20 augusti 2009

Akuten och bilder på magen i v. 18

Glömde att berätta att jag i förrgår satt inne på akuten för mitt knä från tio till fyra. Usch vad jobbigt det var och trött vart jag men kunde inte somna där på deras hårda britts.
Ska få tid på ortopeden igen om tio dagar för att dom måste antagligen göra en titthåls operation. På bilderna så såg dom inget och det kan tyda på att det är bråsk som lossnar och hamnar i kläm. Fy farao för operation men samtidigt så kanske jag blir bra i mitt knä då och det är det helt klart värt!!!
Så här pigg var jag när jag satt där i 6 timmar.

Lite nya kort på min mage som nu är i vecka 18.
Framifrån, stor va?? Undrar hur jag kommer se ut i slutet!!! Haha!!!

Love..................


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar