Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 4 augusti 2009

Sovit

Så nu har jag vaknat till liv igen efter att ha sovit hela hela dagen. Var upp en sväng för att käka middag men sen var det godnatt. Har typ sovit i tre timmar så jag undrar ja hur mkt jag kommer att sova i natt. Måste försöka läsa eller nåt annat som man blir trött av.

Barnen har varit hur snälla som helst, gullungar!!!

Blöder fortfarande och jag hade tänkt vila så mkt som det går även imorgon så att inget händer nu men jag tror inte att ngt skullr hända men men man vet ju aldrig. Moderkakan kan ju komma ut och det är inte så himla bra, blir ilfart till sjukhuset då!! Både barnet å jag ligger i fara då!!! Får ju verkligen hoppas på att det inte händer.

Imorgon blir som sagt lungt på förmiddan efter jag lämnat barnen. Sen så ska jag ju in för att fixa naglarna men sen hem igen lika fort. Har även börjat äta mina tabletter som ska hämna blödningen igen. Kanske inte var så bra att sluta äta dom ändå men va fan gör man ..................är livrädd för mediciner juh!!!

Nä nu ska jag gå å duscha å sen slå in sista paketet som Cerine ska få imorgon.


Love...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar