Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 12 augusti 2009

Shopping

Ja nu har ännu en dag passaerat och en dag närmare sthlm. Längtar så!!!

Idag lämnade jag barnen på daigs eftersom jag är sjuksriven och ska vila, vilket jag inte kan göra ändå!!! Var hemma till halv två sen orkade jag inte så då åkte jag å Linda in till stan och först uträttade en massa ärenden. Banken, Expert, Bytte Bh på H&M å sånna saker som man inte vill men måste.
Shoppade även lite. En tunn fin stickad tunika/cardigan och ett par jeans tights och nya trosor o bh på HM vart det.
Sen gick vi å käkade så våra tjocka magar kan bli ännu större.

Åkte sen å plockade upp Jonas på jobbet för att sedan åka hem.

Gjorde mat och jag beställde tåg biljetter hem från sthlm. Även att jag hämtade ut tåg biljetterna ner och biljetterna till båten. Nu äre klart!!!!

Nu har vi lagt barnen men tror Jonas somnade med Filippa för han är fortfarande där inne.


Imorgon ska jag in å hämta lite kort från bröllopet, även köpa färg så jag kan måla om hatthyllan och skostället. Vill även ha en till ny Bh+trosor så vi får väl se om jag hittar ngt.

Nä nu ska jag kolla på era andras bloggar å läsa lite............



Love..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar