Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 6 augusti 2009

goder morgon goder morgon både herre å fru

Nu har vi aknat till liv fast än så är det bara jag å Fillan som är vakna. Ja jonas då förstås men han är på jobbet redan sedan ngn timme tillbaks
Idag har jag mkt att stå i, ska in tillbaks på akuten om jag inte blir bättre under dagen för jag har så mkt annat att göra. Ska in och kolla om det finns tid att reparera en nagel. En halv dag gick det innan den var av, råkade klämma nageln i fönstret så den gick av på mitten igår kväll. Jonas mitt hjärta stressar mig så men men så kan det gå. Det löser sig nog på nåt sätt.

Ska snart väcka mina stora tjejer som sover som prinsessor än så länge.
Göra mig klar. Fixa frukost. Se till så barnen är klar å sen gå iväg på dagis/skola.

Uppdaterar om hur det gick. med nageln senare idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar