Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 18 juni 2009

Snart midsommar

Hej å hå!!!!

Nu har jag kommit hem och hunnit varva ner en stund efter maten.
Jobbat och varit på stan en sväng.
Köpte en varsinn sparkcykel och lite annat strunt. Även att jag fick en blomma idag av en farbror på jobbet. .........så fin!!!!
Nu har vi som sagt ätit och alla är mätta och belåtna.
Köpte lite mat tills i morgon on det nu skulle bli fint väder (mot alla odds) så det blir grilling hos min mormor. Återstår att se!!!!

Ska betala lite räkningar nu så det är klart. Sen sätta undan lite pengar till bröllopet........eller snarare allt jag får kvar!!!!! Hoppas verkligen inte på några extra utgifter den här månaden.
Nästa månad samma sak. Lägga undan allt till brölloopet. Men så kan detvara............ja menar det kostar ju ändå mellan 40-60. 000.

Nä nu kommer min blivande man hem från affären där han köpte kokkos eftersom jag fått order om att göra en rulltårta.


Ska kila iväg nu!!!



Love......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar