Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 10 juni 2009

Den korta............

Hallo igen..................

Ja nu har jag varit iväg på Tre Bockar en sväng. ............var så grymt sugen på en pubmacka. Ja så kan det vara. Kom dit och upptäckte att det var fett mkt folk ( fett mkt folk för mig som inte varit ute på 3 år betyder ca 20-40 pers. Fick ett bord och beställde. Tog en tugga och insåg att så himla sugen var jag vist inte. ..........så typiskt mig och typiskt graviditetsnojjor. Man ska ha tills man får det för då vill man inte ha!!!!! Stannade i typ 30 minuter........less på allt surr. Gick en sväng på skutan och tog en glass. Åkte sen hem. Mysigt att komma bort lite även om det bara var för en stund.


NU har vi iallafall kommit hem och lagt alla barn. Ska invänta Jonas baby som ligger och försöker få Fillan att sova. Jag har hängt tvätt, lagt in tvätt och gett barnen kvällsfika, tvättat mig och ja en himla massa har jag hunnit med så jag antar att han somnade där inne (inte helt oväntat).

Ska snart hoppa in i en dusch. Det kliar över hela min nuförtiden stora kropp och det är skit jobbigt.

Imorgon äre jobb å sen ska jag åka bort å ha en föreläsning................usch å fy men men det går det med!!!!!! Måste man så måste man!!!!


Love...............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar