Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 15 juni 2009

Vila magen

Hej Hopp!!!!
Ja nu är jag hemma efter ha lämnat barnen på skola/dagis.
Ska vara hemma och ta det lungt är det tänkt så det är väl bäst att man gör så då!!!
Ikväll äre i allafall avslutning på Filippas avdelning så då ska vi ha ha med lite fika och ha en liten picknick. Hoppas verkligen att det blir lite bättre väder innan det. Just nu så blåser det och ser ut att komma regn snart. Huvva vilket sommarväder vi har i år. Jag som sett framemot att få värme och en massa sol juh. Kanske kommer i juli då barnen är lediga så vi kan bada hela dagarna. Annars blire nog en utomlandsresa skulle jag tro för en sommar utan sol går jag inte med på.
Nu ska jag kika vidare men kommer snart igen........
Love.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar