Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 5 juni 2009

Mat och rengöring av poolen

Ja så var det snart kväller igen då..............tiden rinner iväg.
J är här och även hans morsa. Kul men jobbigt.
Nu är barnen ute och leker med J mamma och J är ute och gör rent poolen och donar lite samtidigt som maten står på spisen och puttrar här inne. Ska bli mumms med Bacon, kött och cascewnötter eller hur det nu stavas med potatisgratäng.
Själv så somnade jag en stund när jag skulle gå in och få liv i Filippa efter midda´n som hon sov efter vi varit i stan. Men somnade själv oxå, bra bra!!!!

Nu ska vi äta om en stund och sen ska barnen se Talang 2009 och mysa lite framför tv:n. Själv ska jag göra dom sällskap om inte jag inte ägnar mig åt lite planering inför vad som komma skall........ Ja mycket mkycket planering bakom allt. Men men snart så slipper man även det.

Love.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar