Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 18 juni 2009

Rubrik??????

Men hallå på dig!!!!

Nu sitter jag här igen. Har inte så mkt annat att göra om jag ska vara ärlig. Jo en massa egentligen men inget som lockar direkt. Skulle behöva städa. Ser ut som ett Hell här hemma men men det ska göras ikväll om det nu hinns på en kväll.......................det visar sig.
Barnen sitter å kollar tv och är klädda, äten, kammade och ja helt klara faktiskt.
Själv är jag oxå klar.
Väntar på att tiden ska gå lite så vi ´kan bege oss mot dagis å Skola. Jag drar vidare till jobbet sen och efter jobbet ska jag kolla på sparkcyklar och blommor. Ja det är mkt som ska hinnas med idag.
Åh just ja måste ju köpa nå mummsigt tills i morgon..........ska ju grillas hos min mormor med hela några syskon och vår mamma. Ska bli nice.

Nu ska jag gå å lägga ner kameran i väskan så det blir lite bilder idag. Har blivit ruskigt dålig på att ta bilder. Skärpning nu Annsofie.


Ska kila nu!!!!


Love.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar