Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 27 juni 2009

Solen skiner och det är lördag = Frukost med hela familjen och sköna dagar tillsamans!!!
Nathalie är redan ute och badar medans Cerine fastnade framför Winx men det är nog snart slut så hon oxå går ut och får lite av solens strålar på sig. Filippa är ute med pappa och sågar lite virke, vet dock inte vad han ska göra men tror det är ngt till gungan.
Jag ska gå ut om en liten lite stund bara. Tvungen att kolla vart man köper biljetter till Humla först bara.

Idag blir det en massa friskluft och ikväll bär det av till Ljusdal me Linda...............om det mot all förmodan inte kommer ngt ivägen men det tror jag inte.
Lite sur över att jag inte kunde åka ner till Borlänge men men får ju bilder därifrån hela tiden så jag följer med på avstånd som sagt.


Nu ska jag gå ut å vara med min familj.



Love...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar