Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 21 juni 2009

Dagen

Ja så har vår dag sett ut i bilder..........som ni kan se i inläggen nedan.
Helt underbart har det varit.
Synd att det är måndag imorrn å jobb väntar för lovely. Barnen å jag har semester en stund nu å vi ska njuta av sol å bad om bara värmen å solen vill visa sig.

På eftermidda´n grillade vi kycklingfilé, pommes, tsatsiki och bea. Mumms!!!
Efter vi hade plockat undan så tyckte Jonas att vi skulle äta Othello glasstårtan som var kvar så det gjorde vi å fy vad mätt jag vart. BLäääää!!!

Lekte kurragömma i en timme med barnen. Kul kul men Filippa är lite busig för hon avslöjar hela tiden vart man är ................en riktigt duktig spårhund.

Nu har barnen käkat kvällsfika och lagt sig. Jonas ligger inne hos Filippa för att få henne att sova m en jag tror bestämmt att han oxå somnat. Ja det är väldigt lätt att det blir så. Man är så trött efter en dag så det skulle nog vem som helst göra.


Nä nu ska jag försöka få liv i honom. Han sa att han skulle ut och klippa gräset nämligen och snart kanske det börjar bli lite försent för det. Ja han gör som han vill min älskling.


Love........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar