Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 30 juni 2009

Softar dag

Ja idag har vi verkligen tagit det lungt.
Tog inte av mig pyjamasen förrän klockan ett....................ja jag vet det är mitt på dagen!!!
Var så himla trött och hade ingen lust att stressa så vi tog det lungt och barnen var ute och badade och filippa å jag lekte.
Vid två åkte vi dock in till stan en sväng, tvungen att skriva under anställnings papper å sånt. Sen handlade vi lite mat och gotta.......sen hem igen. Glömde att hämta mitt halsband som nu har kommit. Får hämta det en annan dag. Imorgon tänkte jag vara hemma å bara leka med barnen hela dagen men planerna kan ändras så det kan hända att vi åker in ändå.

Nu ikväll har vi inte gjort så mkt heller, ätit å barnen har badat som vanligt. Jag har kollat på en massa vagnar som var skit snygga. Måste veta om det blir en pojke eller flicka först. Sen har vi kikat på en massa andra saker till bebisen. Så spännande varje gång juh. Men det här är min allra allra sista graviditet har jag bestämt. Sen är det bra men barn för mig. Måste ju låta kroppen vila lite sen. Plus att man ska orka å ha tid till alla barn oxå. Å det kostar ju naturligtvis en hel del att ha barn. Ja det här är sista barnet för min del.
Måste verkligen ta vara på den här graviditeten och mammaledigheten för sen så äre klart!!!!
Har man barn innan så är det lite svårt att stanna upp och bara njuta av att vara gravid. Man har helt enkelt inte tid med det då men ska förssöka så gott det går.

Puh vad varmt det ska vara...............kunde väl vara varmt på dagarna men bli lite kallare på kvällarna tycker jag. Går ju knappt sova juh.

Nä nu ska jag gå in å kolla på Cerines dockteater som hon ska ha.!!!!!



Love............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar