Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 4 juni 2009

Tröttaste..............

Kvällen är kommen och jag har precis kommit hem från att ha jobba på bingon för NIK (Näsvikens Idrotts klubb). Ja det var en himla rusch i pausen men annars var det rätt lungt. Kul att göra nåt för klubben oxå.
Så nu har Nathalie och Cerine kommit hem från mormor och Filippa ämtade vi hos Lena på väg hem. Mina små änglar har precis lagt sig och ligger å kikar på film. Har knappt hunnit träffa dom idag, inte Nathalie i allafall som följde med en kompis hem i morse dirket efter examen och kom hem nyss.

Imorgon får jag hitta på nåt skojsigt med dom så jag får vara med mina små hjärtan lite.

Usch vad jag är less på att planera och dona å fixa å böka med allt. Men men snart klart så då blire finemang.

Vad ska jag göra nu då??? Ja det var en bra fråga!!! Har inte en blekaset anning men det blir väl en dusch å sen sängen. Är helt slut nuförtiden juh. Inte lätt inte lätt.............Haha!!!

Även att jag börjar känna viss press på mig att gå ner i vikt, har lyckats gå upp 5 kg på bara typ 1-1½ vecka. Mycket mycket sötsaker å lite motion. Ja måste måste måste bara fixa bort några av dom nu, helst nyss!!! Sen om nån månad spelar det ingen roll alls om jag går upp men inte just nu bara. Ja ja det löser sig nog såsmåningom.

Nä nu ska jag ringa min pappa om inte han sover redan .................Oj klockan är redan snart tio får ringa han i morgon.

Måste kila nu innan jag somnar på tangentbordet............Kanske skulle bli nå bra då!!!


Love..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar