Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 8 juni 2009

Go kväll alla läsare............

Vad har hänt idag då???
Jo började dagen med att sova över, inte bra inte bra!!!
J var hemma från jobbet idag så det var så lungt å skönt att vara två för en gångsskull här hemma.
Lämnade barnen på dagis.
Åkte in till stan och uträttade en massa ärenden. Sen var vi på Hot Chili och käkade........eller rättare sagt så käkade Jonas för jag mådde så gräsligt illa så jag pallade knappt att känna mat lukten. Har mått så hela dagen till å från. Inge kul inge kul.........

Sen åkte vi hem efter ha varit på Claes Ohlssons, Hudik Hobby, Albins leksaker å hemköp.
Jag gick typ å la mig på en gång å J gjorde mig sällskap. Sen tror jag att jag somnade en stund för jag vaknade av att Jonas sa att vi måste gå på dagis och hämta barnen.
Gick iväg och hämtade Nathalie och sen ner på Cerine och Filippas dagis, Cerine hade avslutning idag så det var fika där å vi sjöng å hade tipsrunda.
Orkade inte göra nån mat så sent så vi åt Pizza. Usch å fy vad jag mår ännu mera illa nu om nu det är möjligt. Inge mera pizza för mig på ett tag.

Nu har jag precis lagt dom stor a tjejerna och Jonas ligger och försöker få Fillan att sova.
Jag ska snart lägga mig ner för att vila lite. Mår illa å illa å ännu mera illa. Ja ja det går väl över.
Hård i magen av järntabletterna oxå. Tror inte jag ska ta nå mera sånna nu, får ge mig intravinöst istället.

Nä nu efter en helt underbar dag med min kärlek och mina högt älskade barn ska jag gå å vila och smälta dagens intryck.



Love...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar